Djelatnik korisničke podrške (m/ž) - Studentska pozicija
Opis posla
Pri kraju si studija, apsolvent si i imaš mogućnost raditi puno radno vrijeme? U našem timu korisničke podrške tražimo novog kolegu/icu, a pozicija uključuje:
- Pružanje podrške klijentima za naša programska rješenja
- Edukacije klijenata za korištenje naših programskih rješenja
- Svakodnevna komunikacija s našim klijentima kroz različite kanale (ticketing, mail, telefon)
- Svakodnevno učenje i stjecanje znanja o poslovnim procesima
Što nudimo?
- Početnu satnicu od 5,2€ - 6,5€, ovisno o iskustvu
- Edukaciju rada u programu te strukturirano uvođenje u posao
- Bonuse koji su definirani na nivou svakog riješenog upita klijenta
- Godišnji budžet za edukacije
- Plan razvoja koji je usklađen s tvojim osobnim ciljevima – možda poželiš biti developer ili QA tester, kod nas imaš priliku za to
- Radno vrijeme u smjenama - ujutro ili popodne
- Teambuilding aktivnosti i druženja više puta godišnje
- Rad s nekim od naših korisnika: HG spot, Sancta Domenica, Sport Vision, Pivnice Medvedgrad, Optike Anda, Ghetaldus,...
Uvjeti
Što tražimo?
- Studente završnih godina studija i/ili apsolvente koji mogu raditi puno radno vrijeme
- Osnovno poznavanje poslovnih procesa (veleprodaja, maloprodaja, računovodstvo...)
- Fokusiranost na postizanje rješenja
- Izvrsne komunikacijske vještine
- Želju za učenjem i razvojem u područjima za koje pružaš podršku
Zašto korisnička podrška u Tomsoftu?
- Za internu komunikaciju koristimo moderne alate tipa Slack, Zoom, Jira, Vimeo
- Imamo interni Knowledge base
- Imamo puno snimljenih video tutoriala iz kojih u svakom trenutku možeš nešto novo naučiti ili se podsjetiti
- Korisnička podrška je najbolje mjesto na kojem možeš naučiti jako puno o svim poslovnim procesima
- Produbljivanje osobnog znanja u raznim smjerovima poslovanja poduzeća (maloprodaja, veleprodaja, WMS, računovodstvo,...)
- Mogućnost osobnog napredovanja u raznim smjerovima (QA, implementacija poslovnih rješenja, product manager, developer,...)
- Ovo je posao na kojem se uči kako raditi multi-tasking, prioretiziranje, pronalaženje rješenja, itd.
- U korisničkoj podršci je uvijek nešto novo, ne postoje dva ista dana kao ni dva ista upita
Zašto Tomsoft?
Cijenimo trud i zalaganje svake osobe i nagrađujemo rezultate.
Ne gledamo koju diplomu imaš i imaš li je.
Ne uvjetujemo jesi li junior, mid ili senior.
Rad u ugodnoj i motiviranoj atmosferi.
Prilike za napredovanje.
Jedino što gledamo je da je rezultat koji ostaje iza nas vrhunski u svim pogledima!