Djelatnik korisničke podrške (m/ž) - Studentska pozicija

  • ERP podrška
  • Zagreb, Croatia

Djelatnik korisničke podrške (m/ž) - Studentska pozicija

Opis posla

Pri kraju si studija, apsolvent si i imaš mogućnost raditi puno radno vrijeme? U našem timu korisničke podrške tražimo novog kolegu/icu, a pozicija uključuje:

  • Pružanje podrške klijentima za naša programska rješenja
  • Edukacije klijenata za korištenje naših programskih rješenja
  • Svakodnevna komunikacija s našim klijentima kroz različite kanale (ticketing, mail, telefon)
  • Svakodnevno učenje i stjecanje znanja o poslovnim procesima


Što nudimo?

  • Početnu satnicu od 5,2€ - 6,5€, ovisno o iskustvu
  • Edukaciju rada u programu te strukturirano uvođenje u posao
  • Bonuse koji su definirani na nivou svakog riješenog upita klijenta
  • Godišnji budžet za edukacije
  • Plan razvoja koji je usklađen s tvojim osobnim ciljevima – možda poželiš biti developer ili QA tester, kod nas imaš priliku za to
  • Radno vrijeme u smjenama - ujutro ili popodne
  • Teambuilding aktivnosti i druženja više puta godišnje
  • Rad s nekim od naših korisnika: HG spot, Sancta Domenica, Sport Vision, Pivnice Medvedgrad, Optike Anda, Ghetaldus,...


Uvjeti

Što tražimo?

  • Studente završnih godina studija i/ili apsolvente koji mogu raditi puno radno vrijeme
  • Osnovno poznavanje poslovnih procesa (veleprodaja, maloprodaja, računovodstvo...)
  • Fokusiranost na postizanje rješenja
  • Izvrsne komunikacijske vještine
  • Želju za učenjem i razvojem u područjima za koje pružaš podršku


Zašto korisnička podrška u Tomsoftu?

  • Za internu komunikaciju koristimo moderne alate tipa Slack, Zoom, Jira, Vimeo
  • Imamo interni Knowledge base
  • Imamo puno snimljenih video tutoriala iz kojih u svakom trenutku možeš nešto novo naučiti ili se podsjetiti
  • Korisnička podrška je najbolje mjesto na kojem možeš naučiti jako puno o svim poslovnim procesima
  • Produbljivanje osobnog znanja u raznim smjerovima poslovanja poduzeća (maloprodaja, veleprodaja, WMS, računovodstvo,...)
  • Mogućnost osobnog napredovanja u raznim smjerovima (QA, implementacija poslovnih rješenja, product manager, developer,...)
  • Ovo je posao na kojem se uči kako raditi multi-tasking, prioretiziranje, pronalaženje rješenja, itd.
  • U korisničkoj podršci je uvijek nešto novo, ne postoje dva ista dana kao ni dva ista upita


Zašto Tomsoft?

Cijenimo trud i zalaganje svake osobe i nagrađujemo rezultate.
Ne gledamo koju diplomu imaš i imaš li je.
Ne uvjetujemo jesi li junior, mid ili senior.

Rad u ugodnoj i motiviranoj atmosferi.
Prilike za napredovanje.

Jedino što gledamo je da je rezultat koji ostaje iza nas vrhunski u svim pogledima!