Specijalist korisničke podrške (m/ž)
Opis posla
Zanima te kako pružati podršku nekim od naših klijenata?
Lokacija: Zagreb/Remote/Hybrid
Opis posla:
- Pružanje podrške klijentima za naša programska rješenja
- Edukacije klijenata za korištenje naših programskih rješenja
- Svakodnevna komunikacija s našim klijentima kroz različite kanale (ticketing, mail, telefon)
Što ti nudimo?
-
FlexOffice - sam/a odabireš način od kud želiš raditi: ured ili hybrid
- Svu potrebnu opremu za ugodan rad od kuće
- Konkurentna plaća - ovisno o senioritetu, kojeg definiramo nakon selekcijskog procesa
- Bonuse koji su definirani na nivou svakog riješenog upita klijenta
- Godišnji budžet za edukacije
- Plan razvoja koji je usklađen s tvojim osobnim ciljevima
- Radno vrijeme u smjenama - ujutro ili popodne
- 2 dana bolovanja bez doznaka
- Slobodan dan za roditelje prvašića
Uvjeti
Što tražimo?
- Minimalno godinu dana radnog iskustva
- Poznavanje nekih od područja poslovanja tvrtke (maloprodaja, robno-materijalno poslovanje i računovodstvo)
- Fokusiranost na postizanje rješenja
- Kontinuirano učenje na područjima za koja pružaš podršku
Zašto korisnička podrška u Tomsoftu?
- Za internu komunikaciju koristimo moderne alate tipa Slack, Zoom, Jira, Vimeo
- Imamo interni Knowledge base
- Imamo puno snimljenih video tutoriala iz kojih u svakom trenutku možeš nešto novo naučiti ili se podsjetiti
- Korisnička podrška je najbolje mjesto na kojem možeš naučiti jako puno o svim poslovnim procesima
- Produbljivanje osobnog znanja u raznim smjerovima poslovanja poduzeća (maloprodaja, veleprodaja, WMS, računovodstvo,...)
- Mogućnost osobnog napredovanja u raznim smjerovima (QA, implementacija poslovnih rješenja, product manager, developer,...)
- Ovo je posao na kojem se uči kako raditi multi-tasking, prioretiziranje, pronalaženje rješenja, itd.
- U korisničkoj podršci je uvijek nešto novo, ne postoje dva ista dana i dva ista upita
Zašto Tomsoft?
Cijenimo trud i zalaganje svake osobe i nagrađujemo rezultate.
Ne gledamo koju diplomu imaš.
Ne uvjetujemo jesi li junior, mid ili senior.
Jedino što gledamo je da je rezultat koji ostaje iza nas vrhunski u svim pogledima!