Specijalist korisničke podrške (m/ž)

  • ERP podrška
  • Zagreb, Croatia

Specijalist korisničke podrške (m/ž)

Opis posla

Zanima te kako pružati podršku nekim od naših klijenata?

Lokacija: Zagreb/Remote/Hybrid

Opis posla:

  • Pružanje podrške klijentima za naša programska rješenja
  • Edukacije klijenata za korištenje naših programskih rješenja
  • Svakodnevna komunikacija s našim klijentima kroz različite kanale (ticketing, mail, telefon)

Što ti nudimo?

  • FlexOffice - sam/a odabireš način od kud želiš raditi: ured ili hybrid
  • Svu potrebnu opremu za ugodan rad od kuće
  • Konkurentna plaća - ovisno o senioritetu, kojeg definiramo nakon selekcijskog procesa
  • Bonuse koji su definirani na nivou svakog riješenog upita klijenta
  • Godišnji budžet za edukacije
  • Plan razvoja koji je usklađen s tvojim osobnim ciljevima
  • Radno vrijeme u smjenama - ujutro ili popodne
  • 2 dana bolovanja bez doznaka
  • Slobodan dan za roditelje prvašića


Uvjeti

Što tražimo?

  • Minimalno godinu dana radnog iskustva
  • Poznavanje nekih od područja poslovanja tvrtke (maloprodaja, robno-materijalno poslovanje i računovodstvo)
  • Fokusiranost na postizanje rješenja
  • Kontinuirano učenje na područjima za koja pružaš podršku

Zašto korisnička podrška u Tomsoftu?

  • Za internu komunikaciju koristimo moderne alate tipa Slack, Zoom, Jira, Vimeo
  • Imamo interni Knowledge base
  • Imamo puno snimljenih video tutoriala iz kojih u svakom trenutku možeš nešto novo naučiti ili se podsjetiti
  • Korisnička podrška je najbolje mjesto na kojem možeš naučiti jako puno o svim poslovnim procesima
  • Produbljivanje osobnog znanja u raznim smjerovima poslovanja poduzeća (maloprodaja, veleprodaja, WMS, računovodstvo,...)
  • Mogućnost osobnog napredovanja u raznim smjerovima (QA, implementacija poslovnih rješenja, product manager, developer,...)
  • Ovo je posao na kojem se uči kako raditi multi-tasking, prioretiziranje, pronalaženje rješenja, itd.
  • U korisničkoj podršci je uvijek nešto novo, ne postoje dva ista dana i dva ista upita 


Zašto Tomsoft?

Cijenimo trud i zalaganje svake osobe i nagrađujemo rezultate.
Ne gledamo koju diplomu imaš. 
Ne uvjetujemo jesi li junior, mid ili senior.
Jedino što gledamo je da je rezultat koji ostaje iza nas vrhunski u svim pogledima!