Korisnička podrška za Luceed programska rješenja (m/ž)
- On-site
- Zagreb, Grad Zagreb, Croatia
- ERP podrška
Job description
Tražimo odgovornu i komunikativnu osobu koja je spremna pridružiti se našem timu kao Djelatnik korisničke podrške našim Luceed programima za maloprodaju, veleprodaju, nabavu, itd. Ako imate iskustvo u radu s ljudima, poznajete poslovne procese i imate želju za vlasitim napretkom, ovo je prava prilika za vas!
Opis posla
- Asistencija korisnicima u svakodnevnom radu s našim programima za rad u maloprodaji, veleprodaji, skladištu, nabavi i ostalim područjima koje program pokriva
- Edukacija korisnika u radu
- Rješavanje korisničkih upita
- Proaktivna podrška i usmjeravanje korisnika na efikasnije korištenje rješenja
Što nudimo?
- Mogućnosti edukacije i profesionalnog usavršavanja
- Učenje rada u kompletnom Luceed ERP-u
- Poticajno radno okruženje u kojem je moguće doći do izražaja i pokazati svoju sposobnost
- Mjesečni bonusi za svaki riješeni korisnički zahtjev
- Godišnji budžet za dodatne edukacije
- Radno vrijeme u smjenama (jutarnje i poslijepodnevne smjene gdje raspored kreiramo prema dogovoru)
- Rad s velikim klijentima u dinamičnom okruženju
- 2 dana bolovanja bez doznaka i slobodan dan za roditelje prvašića
Dinamika posla
Radite u okruženju gdje se svaki dan razlikuje od prethodnog, pružajući vam priliku za stalni profesionalni razvoj. Svaki dan donosi nove izazove jer podržavamo korisnike u rješavanju problema različitih opsega i područja (od maloprodaje, veleprodaje, nabave, skladišta, WMS-a pa i računovodstvene podrške). Vaše dosadašnje iskustvo u nekom od područja sigurno će vam biti od velike koristi, a za sve ostalo tu su naše interne i vanjske edukacije te naša velika baza znanja.
Ako ste motivirani, željni učenja i usavršavanja te volite raditi s ljudima, pošaljite nam svoj životopis!
Job requirements
Što tražimo?
- Minimalno 2 godine iskustva rada u nekom procesu maloprodaje, veleprodaje, nabave,…
- Poznavanje poslovnih procesa (maloprodaje, veleprodaje, nabave, skladišta, računovodstva, itd.)
- Iskustvo rada s Windows operativnim sustavom i uredskim aplikacijama (Word, Excel, Outlook)
- Organiziranost, samostalnost i inicijativa u rješavanju problema
- Izvrsne komunikacijske vještine
Prednosti
- Iskustvo rada u korisničkoj podršci
- Poznavanje poslovnih procesa unutar firme
Zašto korisnička podrška u Tomsoftu?
- Ovo je najbolje mjesto na kojem možeš naučiti jako puno o svim poslovnim procesima
- Dijelimo jako puno iskustva i znanja u raznim smjerovima poslovanja poduzeća
- Nudimo mogućnost osobnog napredovanja u raznim smjerovima (QA, implementacija, develop, product manager,…)
- Imamo snimljenih video tutoriala koje možeš koristiti za učenje i kasnije da se podsjetiš
- Ovo je posao u kojem se uči kako raditi multitasking i kako biti proaktivan
Zašto Tomsoft?
Cijenimo trud i zalaganje svake osobe i nagrađujemo rezultate. Ne gledamo koju diplomu imaš, niti nas zanima jesi li junior, mid ili senior. Ono što nas zanima je isključivo rezultat – da iza nas ostane vrhunski posao u svakom pogledu! Ako dijeliš ovaj stav i želiš raditi u okruženju koje prepoznaje i cijeni kvalitetu, Tomsoft je pravo mjesto za tebe!
or
All done!
Your application has been successfully submitted!